فروش عمده محصولات

رسته لوازم خانه و آشپزخانه ، از جمله محصولات پر تقاضا و پر عرضه در بازار دنیاست، ما هر روزه نیمی از روز را در خانه خود سپری میکنیم، به این خاطر لوازم خانه و آشپزخانه بسیار کاربردی و پر مصرف است. شرکت پرنس هوم ، دارنده فروشگاه اینترنتی پرنس هوم ، علاوه بر رفع نیاز ها بازار خرده فروشی ، و پخش محصولات برند به سراسر کشور ، محصولات لوازم آشپزخانه را به صورت عمده به سراسر ایران ارسال میدارد. عمده فروشی محصولات لوازم آشپزخانه

برند ها

شرکت پرنس هوم ، نمایندگی فروش محصولات برند، از جمله یونیک، لومینارک و پاشاباغچه و … در ایران میباشد، ما در پرنس هوم ، تلاش کردیم مجموعه ای از بهترین برند ها را دور هم جمع آوری کنیم، تا مشتریان و مغازه داران گرامی با خیال راحت تنوع را احساس کنند و با بهترین قیمت و خدمت رسانی کالا های خود را دریافت  کنند. ما سعی میکنیم محصولات جدید هر شرکت را به روز کنیم و تا بتوانیم تقاضای مشتریان را بر طرف کنیم . ما همواره تلاش میکنیم بهترین محصولات و برند های خارجی و شرکت های با کیفیت ایرانی را به صورت عمده ای به فروش برسانیم.  

بزرگترین نمایندگی شرکت یونیک

ما مفتخریم به خاطر همکاری نزدیک با برند یونیک پس از دهه ها فعالیت در زمینه فروش محصولات آشپزخانه یونیک، بتوانیم امروز در این جایگاه ، محصولات باکیفیت یونیک را به صورت عمده به سراسر ایران و خارج از ایران ، به فروش برسانیم، شما میتوانید محصولات یونیک را با بهترین قیمت و سریع ترین زمان به صورت کلی درب فروشگاه خود تحویل بگیرید. لوازم آشپزخانه

تسویه و ارسال

شما میتوانید محصولات برند را با بهترین قیمت رقابتی خریداری کنید، نحوه پرداخت محصولات به صورت نقدی میباشد، ولی در صورت شناخت و اعتبار سنجی مشتریان گرامی ، به صورت اعتباری با مشتریان جدید همکاری میکنیم. نحووه ی ارسال محصولات به مشتریان عمده متناسب با حجم بار و کالا هایشان با باربری های موجود در شهر مقصد و یا با اتوبوس های مسافربری و یا با پست و تیپاکس ارسال میشود.

همکارای با مشتریان خارج از ایران

در راستای حمایت از کالای با کیفیت ایرانی، ما مفتخریم بتوانیم با همکاران خارجی خود در واحد بازرگانی ، بهترین محصولات ایرانی را به صورت عمده به سراسر دنیا ارسال کنیم . پرنس هوم همواره میکوشد تا بهترین خدمات و محصولات را به سراسر مردمان ایران و دنیا عرضه بدارد.   برای ارتباط با ما ، پل ارتباطی ما با شماره تماس های زیر میباشد:

تلفن فروشگاه

 03132225966

تلفن دفتر مرکزی

خط 1: 03132236891 خط 2: 03132238964 فکس:03132236885

تلفن دفتر مرکزی

خط 1: 03132236891 خط 2: 03132238964 فکس:03132236885