مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی پرنس هوم ، برای سهولت روند کاری و تجربه خرید مطمئن و لذت بخش ، این گروه تجاری قوانین را درج کرده است که خرید شما را مطمئن تر کند .

در ابتدای کار و خرید آسان از وب سایت ما ، شما باید فیلد عضویت در وب سایت را پر کرده و با پذیرفتن قوانین مربوطه به این سایت خرید خود را آغاز کنید .

ماده۱ ) خرید اینترنتی ، مانند خرید فیزیکی ، قوانین داد و ستد مشابه خودش را داراست ، برای انجام عقد قرارداد بین دو طرف باید هر دو طرف ضمن داشتن یه سری ویژگی های حقوقی ، رضایت به انجام معامله را داشته باشند ، از این گروه ما میکوشد تا نهایت رضایت را به مشتریان خود ارائه دهد .

مشتریان گرامی پس از سفارش محصول خود در وب سایت و تایید خرید خود ، در واقع قرار دادی داد و ستدی بین مشتریان و ما ایجاد شده است که این بدین منظور پذیرش قوانین ما می باشد .

ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قوانین سایت بوده بدین منظور قبل از هر گونه سفارش ، قوانین ما را مطالعه و در صورت توافق ثبت سفارش کنید .

کاربران محترم برای خرید باید دارای سن قانونی (18 سالگی تمام ) بوده و یا با اجازه والدین و قیم قانونی خود اقدام به خرید نمایند .

ماده 2) مراحل ثبت محصول و خرید :

برای ثبت محصول خود کافی است ، محصولات مورد نظر خود را در سبد کالا اضافه کرده و پس از اتمام انتخاب گزینه تسویه و ثبت سفارش را بزنید . در صورت  داشتن عضویت در وب سایت پرنس هوم ، علاوه بر گرفتن تخفیفات ، میتوانید سفارش خود را پیگیری کنید و از محصولات ویژه ما خبر دار شوید

مشتریان گرامی شما پس از ثبت سفارش خود ، ( در صورت خرید در روز تعطیل ، سفارشات شما فردای روز تعطیل مورد پیگیری قرار میگیرد) همکاران ما برای پیگیری سفارش شما اقدام میکنند ، سفارشات شما نهایتا یک تا دو روز کاری برای شما ارسال خواهد شد

توجه : مشتریان گرامی در هنگام ثبت سفارش ، تمامی اطلاعات وارد شده باید. دقیق و درست باشد تا همکاران ما بتوانند سریع و با دقت سفارشات شما را پیگیری کنند ، در غیر این صورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان مالی بر عهده ایشان می باشد .

ماده 3 ( روش های پرداخت )

تمامی مشتریان ما از سراسر ایران برای پرداخت در وب سایت تنها از دو طریق امکان پذیر است .

روش پرداخت اینترنتی ) پرداخت وجه سفارشات خود از طریق درگاه اینترنتی پرداخت که پس از ثبت سفارش ، وارد سامانه مربوطه شده و پرداخت می‌کنند

روش کارت به کارت ) مشتریان گرامی همینطور می‌توانند با پرداخت کارت به کارت به شمارت کارت درج شده در فرآیند ثبت سفارش ، عملیات پرداخت را تکمیل کنند .

توجه : قابل توجه همشهریان گرامی کلان شهر اصفهان ، آن ها می‌توانند با پرداخت درب یکی از شعبات موجود در. اصفهان تسویه حساب ، محصول مورد نظر را داشته و همان موقع محصول خود را دریافت کنند .

ماده 4 ) روش های ارسال سفارشات

گروه پرنس هوم برای ارسال سفارشات برای تمام مشتریان گرامی در سراسر کشور هم از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی و هم از طریق بابری های معتبر ایران ارسال خواهد شد .

مشتریان گرامی در طی پروسه خرید آنلاین ، می‌توانند روش ارسال محصول را بین دو گزینه انتخاب کنند . قیمت و زمان هر کدام از روش های فوق با یکدیگر فرق میکند که در ادامه به آن ها پرداخته میشود .

نکته) در هنگام انتخاب روش کالا، دقت فرمایید، و دقیقا قوانین را مطالعه کنید، پرنس هوم هیچ مسئولیتی در قبال نخواندن قوانین توسط شما را ندارد.

نکته)فروشگاه اینترنتی پرنس هوم،هیچ مسولیتی در قبال پیگیری و شکایات از پست ندارد.

نکته مهم) روش ارسال را مشتری میتواند انتخاب کند لذا تصمیم نهایی را بر اساس جنس محصول، فروشگاه اینترنتی پرنس هوم میگیرد . و هر روشی که مناسب تر است برای ارسال محصول ،انتخاب میکند.

قابل توجه شهروندان اصفهانی

مشتریان عزیز اصفهانی ، می‌توانند پس از ثبت سفارش خود ، محصول خود را از یکی از شعبات شرکت کوثر بلور اصفهان دریافت کنند ، و یا میتوانند گزینه ارسال سریع مخصوص شهروندان اصفهانی را در فرآیند خرید زده ، تا محصولات سریع به دست آن ها برسد .

تبصره و قانون : در مواردی که ارسال توسط شرکت های پستی یا باربری انتخاب میشود ، مسولیت فروشگاه صرفا  تحویل سفارشات به صورت صحیح و سالم و در بازه زمانی به شرکت پست یا باربری می باشد . در این موارد مطابق مواد 386 و 387 قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بود و فروشگاه اینترنتی پرنس هوم مسئولیتی در قبال تاخیر ارسال و یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد .

 

ماده 5) هزینه ارسال

مشتریان عزیز در هنگام ثبت سفارش ، می‌توانند روش های مختلف ارسال و هزینه های مرتبط با هر کدام از آنها را مشاهده نمایند ، این روش ها بر اساس روش انتخابی ، حجم و وزن کالا های سفارش داده شده و مسافت تا شهر مقصد ، به صورت مکانیزه توسط سیستم  باربری محاسبه می‌گردد .

نکته) هزینه ارسال برای شهرستان ها غیر از شهر اصفهان، توسط مشتری و درب منزل تحویل داده می شود. میزان مبلغ اعلام شده شرکت پست و تیپاکس بر مبنای تعرفه و ضوابط شرکت حامل و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه اینترنتی پرنس هوم هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

هزینه ارسال برای همشهریان استان اصفهان، در صورت خرید بالای 300 هزار تومان، هزینه ارسال رایگان می باشد.

ماده 6) مدت زمان تحویل سفارش ها

سفارش های شهر اصفهان : مدت زمان تحویل کالاها در شهر اصفهان پس از ثبت سفارش ، از 4 تا 24 ساعت طول خواهد کشید ، که در صورت ارسال فوری ، مشتریان گرامی می‌توانند یا به صورت حضوری به فروشگاه های ما سر بزنند و یا با تماس به یکی از شماره های ما ، ارسال محصولات آن ها به سرعت هر چه تمام ارسال خواهد شد .

سفارش های ارسال شده توسط پست و باربری:سفارش هایی که قرار است از طریق پست یا باربری ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت 10 نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست یا باربری خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید. شرکت پست و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً 24 تا 48 ساعت کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.

ماده 7) نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

  1. مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، از سالم بودن کارتن فرستاده شده مطمئن باشد و بار را تحویل گیرد.

توجه: توضیحات کامل مرتبط با مغایرت کالا را می توانید در بخش “7 روز تضمین عدم مغایرت” مطالعه فرمایید.

توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری ( کارتن بسته بندی شده دارای ضربه خوردگی نباشد) گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

توجه:تمامی بسته ها و کالا های ارسالی ، حتما قبل ارسال داخل انبار پرنس هوم بررسی و سلامت آن چک و سپس بسته بندی میگردد.

تبصره 1: چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نماید.

2:  در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد. در ضمن در این موارد همانطور که در ماده 5 قوانین ذکر گردیده است، پرداخت خسارت بر عهده شرکت پست یا باربری بوده و فروشگاه صرفا سعی می کند پیگیری هایی بصورت موازی برای دریافت سریعتر خسارت مشتری انجام دهد.

3: طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

ماده 8) امکان خطا در قیمت های سایت

فروشگاه همواره سعی می نماید که قیمتهای کالاها را به درستی و با حداقل خطا در سایت وارد نماید. اما از آنجائیکه این قیمتها توسط کارشناسان و اپراتورها وارد سایت می گردند، همواره امکان خطای انسانی در ورود اطلاعات وجود خواهد داشت. لذا در مواقعی که این قیمتها به اشتباه وارد سایت شده باشند هیچگونه تعهدی برای فروشگاه برای فروش کالا به همان قیمت اشتباه ایجاد نخواهد نمود.

در این موارد حتی چنانچه بر اساس قیمت اشتباه، کالا برای مشتری فاکتور و ارسال گردد، مشتری موظف است در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج نکرده باشد یا آن را عودت نماید و یا ما به التفاوت وجه را واریز نماید و در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج کرده باشد، موظف است ما به التفاوت وجه را به حساب فروشگاه واریز نماید. مشتری با قبول قوانین سایت حق هر گونه اعتراض در این موارد را از خود سلب می نماید.

توجه: ملاک درج قیمت اشتباه در سایت، تفاوت بیش از 10 درصد قیمت سایت و قیمت عرف بازار می باشد.

توجه: به دلیل نوسانات شدید قیمت در ایران، در صورت قیمت اشتباه، سایت پرنس هوم مسئولیتی در قبال قیمت اشتباه ندارد و قیمت به روز، ملاک قیمتی برای خرید میباشد.

ماده 9) امکان ارسال کالای اشتباه

فروشگاه همواره سعی می نماید دقیقا کالای سفارش داده شده توسط مشتری را برای ایشان ارسال نماید؛ اما به دلیل حجم بالای سفارشات و امکان خطای سیستمی یا انسانی، در موارد معدود ممکن است کالای اشتباهی برای مشتری ارسال گردد. در این موارد همانطور که در بند 1 ماده 8 به صراحت اعلام گردیده، مشتریان موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید. حال چنانچه مشتری بدون چک کردن کالا را تحویل و از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نموده باشد، در صورتیکه قیمت کالای تحویل گرفته شده بیشتر از کالای سفارش داده شده باشد، موظف است مابه التفاوت وجه را حداکثر 48 ساعت پس از اطلاع، به حساب فروشگاه واریز نماید، در غیر اینصورت فروشگاه حق خواهد داشت نسبت به پیگیری از طریق مراجع قضایی ذیصلاح اقدام و در اینصورت کلیه خسارات، هزینه های دادرسی و حق الوکاله بر عهده مشتری خواهد بود. اما در صورتیکه کالای تحویل گرفته شده توسط مشتری ارزان تر از کالای سفارش داده شده باشد، فروشگاه موظف است حداکثر 48 ساعت پس از اطلاع، مابه التفاوت را به حساب مشتری واریز نماید، در این موارد به دلیل اینکه کالا از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج گردیده است، امکان عودت وجود ندارد.

ماده 10) خدمات پس از فروش ، فروشگاه پرنس هوم

7 روز گارانتی خرید

فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه پرنس هوم  با اطمینان از عملکرد خود و جهت تامین رضایت حداکثری مشتریان محترم، تمام خریدهای صورت گرفته را تا 7 روز گارانتی می نماید، این 7 روز گارانتی شامل تمام موارد مرتبط با خرید می باشد:

گارانتی قیمت: ما گارانتی می کنیم کالای خریداری شما ، با بهترین قیمت حال حاضر بازار به شما عرضه میشود .

گارانتی اصالت: ما گارانتی می کنیم کالای خریداری شده، کالای اورجینال، شرکتی و دارای گارانتی اصلی است.

گارانتی مغایرت: ما گارانتی می کنیم کالای خریداری شده هیچگونه مغایرتی با کالای مشاهده شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی پرنس هوم نخواهد داشت.

نکته : فروشگاه اینترنتی پرنس هوم همواره میکوشد تا اجناس برند و اصل را ارائه‌ی دهد ، از این قبیل چنانچه در وب سایت های دیگر ، اجناس برند را تا حدود  20 تا 50 درصد پایین تر قیمت داشت ، به اصل بودن جنس داخل وب سایت های دیگر شک کنید ، متاسفانه بخاطر عدم وجود قانون کپی رایت در ایران ، سودجویانی با فروش اجناس فیک و تقلبی به جای اجناس اصلی با قیمت خیلی پایین ، بازار را آشفته و مشتریان را دچار شک و تردید ایجاد میکنند . همچنین به دلیل آنکه تمامی کالاهای ارائه شده در فروشگاه پرنس هوم کالاهای اصل و شرکتی، دارای گارانتی و قطعات اصلی هستند و با توجه به آنکه ممکن است فروشگاهی به دلایل مختلف از جمله ارائه کالای قاچاق و بدون گارانتی، کالای تقلبی یا معیوب، کالای پشت ویترینی، کالایی که قطعات اصلی یا لوازم جانبی آن تعویض شده است، ظاهراً قیمت کمتری برای محصول اعلام نماید، لذا ملاک قیمتی، تنها قیمت های رسمی اعلام شده توسط تولیدکنندگان یا واردکنندگان اصلی آن کالا یا قیمتهای ارائه شده توسط فروشگاه های معتبر و شناخته شده می باشد.

هزینه بازگشت محصول: کالای خریداری شده تا یک هفته بعد گارانتی تعویض و یا بازگشت دارد، در صورت بازگشت کالا، کلیه هزینه بازگشت بر عهده شخص مشتری می باشد.

گارانتی اصالت

مشتریان محترم فروشگاه اینترنتی پرنس هوم 7 روز فرصت خواهند داشت نسبت به بررسی اصالت کالا و گارانتی آن از شرکتهای اصلی و خدمات پس از فروش آن اقدام نمایند. در صورت وجود هر گونه مشکل در اصالت کالا و یا گارانتی آن مشتریان به راحتی می توانند کالای خریداری شده را عودت نمایند.

نکته : کالا های لوازم آشپزخانه در صورت استفاده و یا باز شدن پک و جعبه آن، فروشگاه اینترنتی پرنس هوم به هیچ وجه کالا شما را در صورت بازگشت تحویل نخواهد گرفت.

ماده 11) امکان بحث و تبادل نظر در سایت

  1. در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیراینصورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان می باشد.
  2. فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل می باشد.
  3. در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

ماده 12) محتوای سایت

  1. فروشگاه حداکثر تلاش خود را برای درج اطلاعات صحیح (از جمله قیمت، اطلاعات فنی، عکس کالاها و مقالات) به کار می گیرد، با این حال درست بودن تمامی مطالب و بدون نقص بودن محتوای اطلاعات خود را تضمین نمی نماید.
  2. فروشگاه در راستای افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به کاربران سایت، نسبت به تهیه محتوای لازم اقدام نموده است. این اطلاعات توسط گروه تخصصی سایت و از منابع معتبر و با دقت در اعتبار آنها تهیه شده و به صورت مستمر از جهت درست و به روز بودن بازبینی می گردند. با این حال پرنس هوم هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتوای این مطالب، اشکالات غیر عمدی و ایرادات نگارشی آن نمی پذیرد.
  3. فروشگاه خود را مجاز می داند در هر زمان نسبت به تغییر محتوا و اطلاعات سایت و محصولات اقدام نماید.
  4. درصورتیکه کاربران محتوایی برای سایت ارسال نمایند، فروشگاه این حق را خواهد داشت تا نسبت به استفاده، تغییر، تصحیح و انتشار یا عدم انتشار آن تصمیم گیری و اقدام نماید. با این حال مسئولیت صحت و درستی مطالب تماماٌ به عهده فرستنده می باشد.

ماده13) تبلیغات فروشگاه

  1. تبلیغات فروشگاه در چهارچوب کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به ویژه ماده 2 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مواد 50 الی 55 قانون تجارت الکترونیک صورت می گیرد. کلیه ی مشتریان جهت آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات فروشگاه و همچنین آگاهی از تخفیفات و پروموشن ها اجازه ی ارتباط از طریق پیامک ایمیل و مرسولات کاغذی را به فروشگاه می دهند.
  2. فروشگاه محتوای سایت هایی که قصد تبلیغات در سایت را دارند از نظر مغایرت با اصول و قوانین کشور مورد بررسی قرار می دهد اما صحت و سقم محتوا و خدمات آنها را مورد بررسی قرار نمی دهد و لذا هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوا و خدمات ارائه شده در این سایت ها ندارد.

ماده 14) مسئولیت ها و تعهدات کاربران و مشتریان برای استفاده از سایت

  1. هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
  2. کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است.
  3. فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.

ماده15) استفاده از نام، عکس یا لوگو و تجربه خرید مشتریان

استفاده از نام، عکس یا لوگو و تجربه خرید مشتریان، در جهت معرفی و اشتراک گذاری تجربیات مشتریان در خرید از فروشگاه با رضایت آنها و در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

ماده 16) حق مالکیت مادی و معنوی

کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

ماده 17) اختیارات فروشگاه

  1. فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.
  2. فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.

ماده 18) فروشگاه های پرنس هوم

گروه پرنس هوم در حال حاظر تنها نمایندگی مرکزی داخل اصفهان دارد که همانطور که در قسمت درباره ما نوشته شده است ، تمامی اطلاعات در مورد فروشگاه های ما ثبت شده است ، لذا هر گونه فروشگاه دیگر به نام تجاری ما فاقد اعتبار است و در صورت شناخت ، پیگیری های قضایی لازم انجام می گیرد .

فروشگاه اینترنتی پرنس هوم و برند پرنس هوم زیر نظر شرکت کوثر بلور اصفهان می باشد و سو استفاده از این برند پیگرد قانونی دارد .

قوانین فروشگاه مشتمل بر 22 ماده و 4 تبصره می باشد و مشتری با علم و آگاهی از تمام قوانین نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام می نماید و لذا هر گونه ادعایی در خصوص عدم اطلاع از قوانین، فاقد وجاهت قانونی بوده و فروشگاه مسئولیتی در برابر آنها ندارد.