مجله پرنس هوم

کدام سرویس قابلمه یونیک خوبه؟ خارجی یا ایرانی

کدام سرویس قابلمه یونیک خوبه؟ خارجی یا ایرانی

کدام سرویس قابلمه یونیک خوبه؟ خارجی یا ایرانی

حتما در بازار برای خرید یک سرویس قابلمه خوب ، به برند های مختلف برخورد داشته اید، برند های مختلف با رنگبندی و پوشش متفاوت. ولی حتما چشمتان به برند یونیک در بین سرویس های قابلمه خورده است. امروز میخواهیم به بررسی انواع سرویس قابلمه های یونیک در دو مدل ایرانی و خارجی بپردازیم.

 

 

سرویس 7 پارچه قابلمه سرامیک یونیک کد 8802

 

سرویس قابلمه های یونیک

در ابتدا عرض کنم، سرویس قابلمه های یونیک اصل یکی از با کیفیت ترین و بهترین سرویس قابلمه ها در میان انتخاب شماست. این شرکت در ابتدای کار ، همواره تلاش کرده بهترین محصولات لوازم آشپزخانه را ارائه بدارد. سرویس قابلمه های یونیک در تعداد مختلف 8 پارچه ، 11 پارچه ، 13 پارچه و 16 پارچه و در جنس های مختلف استیل ، چدن گرانیت و چدن سرامیک تا به حال وارد بازار شده است. رنگ بندی ظروف پخت و پز یونیک و تنوع آن یکی از بهترین مزیت های شرکت یونیک برای مشتریان خود است.

در ابتدای کار شرکت یونیک، حدود از سال های 89 ، شرکت کننده تمامی سرویس های قابلمه خود را به سفارش خود را از کشور های چین و ترکیه وارد کشور ایران میکرد. در آن موقع سرویس های قابلمه تنوع پوششی متفاوت داشتند ، برای مثال سرویس قابلمه 8 پارچه سرامیکی کد 8812 ، یکی از سرویس قابلمه های خارجی یونیک میباشد ، که مواد اولیه آن دوپان آمریکایی است که به سفارش یونیک در چین تولید شده و در ایران عرضه شد. این محصول دارای جنس چدن با روکش سرامیک سه لایه هستش ، و میتواند تجربه بهتری برای کار کردن به شما دهد.

همان طور که اشاره شد ، محصولات خارجی یونیک تا قبل از ممنوعیت واردات و تحریم ، همگی از کشور چین وارد میشد و استقبال خوبی از این محصولات شد ، و پس از آن تمامی سرویس های قابلمه برند یونیک تولید شرکت های داخلی ایران هستند.

 

7578 سرویس قابلمه یونیک

 خرید سرویس قابلمه های ایرانی یونیک

پس از سال 98 ، استراتژی برند یونیک تغییر کرد و برای حمایت از کالای ایرانی ، محصولات خود را به سفارش در شرکت و کارخانه های ایرانی تولید کرد. یکی از این محصولات ، سرویس های قابلمه یونیک بود که در 3 مدل لاین ، رز، کلاسیک در تعداد پارچه های 11 پارچه ، 12 پارچه ، 13 پارچه ، 14 پارچه ، 16 پارچه در رنگبندی کرم ، مشکی ، صورتی و … تولید شد.

شاید در ابتدا انتخاب میان این همه تنوع سرویس قابلمه برای شما سخت باشد ، ولی بگذارید خیالتان راحت کنم! تمامی سرویس های قابلمه که تولید داخل هستند، همگی از یک متریال و جنس هستند ، تمامی آن ها دارای پوشش گرانیتی و دارای کف حرارتی هستند ، پس با این حال ، انتخاب شما بر اساس سلیقه شما در رنگ و مدل محصولات است.

 

یکی از پارامتر های مختلف که مشتریان از ما سوال میکنند، اختلاف قیمت ظروف قابلمه یونیک است که چه فرقی دارد ، مگر تمامی این محصولات از یک شرکت نیستند؟!

بله تمامی سرویس قابلمه های یونیک داخل وب سایت پرنس هوم، همگی یونیک اصلی و تحت گارانتی شرکتی است. ولی نمونه های خارجی از جمله محصولات گران قیمت است که نمونه مشابه ایرانی با این کیفیت ، حدود دو برابر قیمت بالاتری دارند. محصولات خارجی یونیک ، از تکنولوژی پیشرفته در طراحی و ساخت و متریال های گیاهی و خاص استفاده شده است که همین موجب گران تر بودن آن نسبت به محصولات تولید داخلی شرکت یونیک است.

 

سرویس قابلمه یونیک 7899آیا سرویس های قابلمه ایرانی که ارزان تر از خارجی هستند ، کیفیت پایین تری دارند؟

لزوما خیر، چرا که سرویس های قابلمه ایرانی ، بخاطر تولید ایران ، هزینه ساخت و ارسال کمتر و هزینه گمرکی صفری دارند، از این رو این محصولات با قیمت پایین تری وارد بازار میشوند. هر چند تکنولوژی ساخت و کیفیت محصولات ایرانی یونیک روز به روز کیفیت بهتر و مدرن تری پیدا میکند. ولی شما میتوانید متناسب با نیاز خود ،متناسب با تعداد پارچه مورد نظر ، آن را خریداری کنید.

 

سخنی پایانی

سرویس قابلمه تنوع زیادی دارد ،و در شرایط فعلی میتوان گفت 90 درصد سرویس قابلمه های وارد بازار داخلی هستند و ما بقیه که خارجی هستند ، از جمله سرویس قابلمه های خاص و یا باقی مانده در انبار ها است، اگر به شما سرویس قابلمه ای خارجی با قیمت بسیار پایین پیشنهاد داده اند ، حتما اصالت آن و قیمت اصلی محصول را در سایت خارجی آن چک کنید. چرا که متاسفانه برخی از سودجویان سرویس قابلمه های بی کیفیت ایرانی را در جعبه محصولات خارجی به نام های معروف تفال و کرکماز و یونیک و  … به مشتریان به فروش میرسانند.

برند یونیکسرویس قابلمه های یونیک بی شک یکی از بهترین انتخاب های شماست، فروشگاه اینترنتی پرنس هوم ، نمایندگی رسمی برند یونیک در ایران ، شما را در انتخاب محصولات یونیک راهنمایی میکند. شما میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا بهترین ها را به شما پیشنهاد بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *